Szybki demakijaż?! Tak, ale tylko z GLOV


  Kiedy pierwszy raz przeczytałam o GLOV nie była przekonana. Nie wyobrażałam sobie żeby ściereczka w połączeniu z wodą potrafiła zmyć makijaż skoro często specjalne płyny sobie z tym nie radzą.  Mając GlOV w dłoni bardzo pozytywni zaskoczyło mnie wykonani, bo ściereczka jest dopracowana w każdym calu. Do wyboru mamy trzy kształty, ja posiadam GLOV On The Go oraz GLOV Quick Treat, ale jest jeszcze GLOV Comfort. 



Czym właściwie są rękawice Glov?  To akcesoria kosmetyczne stworzone za pomocą zaawansowanej mikro-technologii. Włókna Glov są 30 razy cieńsze od włókien bawełny i 100 razy cieńsze od ludzkiego włosa. Mają kształt rozgwiazdy, w której rdzeń wykonany jest z poliamidu i wypełniony mikro-włóknami poliestru. Woda uaktywnia ich elektrostatyczne właściwości. Podczas demakijażu włókna kurczą sie i rozszerzają, dzięki temu ściągają najdrobniejsze cząsteczki makijażu pozostawiając skórę idealnie oczyszczoną. Włókna Glov są antyalergiczne i antybakteryjne, uniemożliwiają rozwój jakichkolwiek bakterii. :-)

Przed użyciem moczymy rękawice jedynie w wodzie (w zależności od upodobań ciepłą lub zimną wodą) i od razu jest gotowa! Demakijaż trwa dosłownie kilka sekund przy czym maskara, cienie i eyeliner schodzi bez większych problemów. Jestem w szoku, bo często dwufazowe płyny rozmazują maskarę, ale z GLOV wszystko zmywa się szybko i dokładnie. Nie podrażnia delikatnej skóry oczu.  


Po demakijażu czyścimy naszą rękawiczkę mydłem w kostce po czym zostawiamy do wyschnięcia. Maluszek czyli Quick Treat będzie świetnym rozwiązaniem w czasie podróży. GLOV przy codziennym używaniu wystarczy nam na 3-4 miesiące.




GLOV on-the-go, GLOV Comfort i GLOV Quick Treat można kupić za pośrednictwem strony internetowej www.glov.co odpowiednio w cenie: 39 zł, 49 zł i 14 zł, z darmową dostawą. 


Udostępnij ten post